Karalanmış düşünceler

 Sardı çevremi sessizlik, kuytu bir ormandayım adeta. Bir köşeye çekilip ağlamak istiyorum sadece. Bazen kimse olmasın istiyorum çevremde bazen de yalnız kalmaktan korkuyorum. Kendimle kendim arası bir medcezir vadisi. Karışmak istiyorum kalabalığın içine.. Tanımadığım insanlardan tanıdık bir selam bekliyorum. Çünkü artık tanıdık insanların yabancı selamları ağır geliyor ruhuma.. Bildiğim yerden gelen bir yarası olana pansuman yapmak istiyorum. Nasılsınız, demek istiyorum.. 

Sanrılarım sancılara gebe. Nur topu gibi sancılarım oldu. Her sancı da yeni sanrılara gebe. Soylarını devam ettirmek konusunda kararlılar. 

Kendime baktım ben aynasında bugün. Ve aynadakiyle yüzleştim. Göz göze geldim yüz leşle. Göz bebeği adeta insanların kendini attığı bir uçurumdu. Mezarlığın ismi de gözümden düşenler mezarlığıydı. Sonra yüzleştim yine aynadakinin başarısızlık koleksiyonuyla. Bazı başarısızlıklar o kadar eski ki üstleri tozla kaplanmış. Neden atmıyorsun bunları dedim aynadakine. Atamam çünkü onlarsız yaşamayı bilmiyorum dedi. 

Annemin sevinçlerini sevinçlerim saymaya başladım. Annemin yaptığı kek kabardığında benim de mutluluğum kabardı. Mutluluk benim için annemin kekiyle eş değerdi. 

Bir uzun yoldan geldim sadece soluklanmak istiyorum. Resmi dili sessizlik olan  bu kimsesiz topraklarda. Sadece susuyum. Sonra bakıyorum susuyorum hakikate, çünkü zaten yıllarca susmamış mıydım? 

Sipariş ettiğim  umutlarım ya yarı yolda  ya da kursağımda kaldı. Elime ulaşan yeni umutlarımın da elleri kolları bağlı. Elim kolum bağlı beklediğim yeni umutların da eli kolu bağlı. Şans işte.  

Düşüncelerim kara'landı. Oturdular bir karaya sıralarını bekliyorlar beni huzursuz etmek için. Sesleniyorum hepsine acele etmeyin hepinize yetecek kadar huzursuz edilecek anım var. 

Her şeye rağmen 4 mevsim diri kalan ruhumdaki çiçeklerle konuşuyorum. Her birine ayrı ayrı hayran olduğum çiçeklerle.  Gübreleri derdim olan çiçeklerle.  Sonra anlıyorum Yunus Emre'nin dizelerini:

Ben dert ile ah ederim,

Derdim bana derman imiş.


Satır satır yazıyorum hayatımı. Her satırda yaklaşıyorum sanki kendime. O zamann yaşasın mı yazmanın şifa gücüne 🌻

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hira'ya sesleniş 10

Hira'ya sesleniş 1

Bu son seslenişim