Hira'ya sesleniş 3

Merhabalar Hira, sana seslenmekten ziyade feryadımı sunmaya geldim. Umarım kabul edersin... Çünkü buna çok ihtiyacım var. 
Hira, ben  kalabalıklar arasında sıkıştım ve paslandım duygularımı aktarma konusunda. Geceler boyu ağlamışım da sesimi duyan olmamış  gibi hissediyorum. Gün içinde  gözlerim an(sızı)n yaşarıyor, boğazıma bir yumru oturuyor. Kalbim kan yerine gözyaşı pompalıyor. Kan dolaşımıma darbe yapıldı, imdat! 
Bu aralar en çok yaptığım şey saklambaç oynamak: fark edilişlerimle daha doğrusu edemeyişlerimle, kaybettiklerimle, kaybedeceklerimle ve en çok da kendimle. Bazen ebe de ben oluyorum ebelenen de. Oysa ben küçükken saklambaç oynamaktan hiç hoşlanmazdım beni bulamayacaklar diye çok korkardım. Ama şu an hayatım bir saklambaç oldu ve şimdiki korkumsa bulunmak. Ya beni bulursa fark edilişlerim, korkularım? 
Keşke ruhumdaki sancıların da bir sözlüğü olsa. O sözlükten kalpteki geçmeyen derin sızının tanımına baksam da  insanlara söylesem. Ne söylesem eksik kalmasa bu şekilde. 
Tüketmeye karşıydım: günleri, anları, dakikaları.. Ama artık en çok bir vedayı tüketmeye karşıyım. Vedalar tükenmemeli yani tükenmese olmaz mı? Uğruna filmler çekilecek vedamın sadece fragmanının olması.. Ne biliyim olmadı böyle. Ama o kısacık an bile kazındı ruhumun derinliklerine. Hiç unutmayacağım bir şekilde.
Hira, sana en çok seslendiğim yanım olan çocukluğuma veda ettim.. Anlaşmalı vedalaşmadık ama hâlâ arkadaşız. Gitti o. Dedemle birlikte o da gömüldü toprağın altına. Ve artık heyecanlandırmıyor bayramların gelmesi tıpkı geri kalan birçok şeyin heyecanını yitirmesi gibi. 
Bahçede her  derdimi dinleyen ağaçların yaprak döktüğü zamanda gitti çocukluğum, yağmurlar uğurladı onu. Sonbaharın renklerine aşık olan biri hayatının en canlı rengini kaybetti. Yeni yaşımdan güzel şeyler getirmesini dilemiştim  ama o götürdü hayatımdaki en güzel şeyi.  Oldu mu bu yaptığı?
Hira, normal bir günde yaptığım herhangi bir sohbette dedemin gittiğini  hatırlamamla susuyorum.. Kabullenemedim ki gittiğini. Sağım solum, her yaşım onla o kadar çok  dolmuş ki bu dünyadan gitse de  hâlâ yanımda.
Teşekkür ederim Hira, iyi geldin.. Kendine iyi bak. Mutlaka görüşelim.


Benden size : Pentagram- Sonsuz 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hira'ya sesleniş 10

Hira'ya sesleniş 1

Bu son seslenişim